Als ik niet aan het werk hoef ga ik heel graag op vakantie of een beetje de wereld verkennen, ik zou heel erg graag een man treffen die ook wat avontuur in zijn leven wil hebben.
Tijdens mijn ziekbed kwam mijn man bij mij en zei ik ga van je weg. Tja kon geen beter moment kiezen denk ik. Maar ik heb zowel mijn ziekbed gehad als dat ik van deze man ben verlost. Nu wil ik eens alles uit het leven halen wat er in zit.
Voor een eenmalig contact ben ik niet te porren, ik ga voor een vaste relatie en anders niets. Ik ben een zorgzame lieve vrouw, werk in het ziekenhuis en ben kinderloos.
Mijn ex was één van mijn grootste fouten die ik ooit in mijn leven heb gemakt. Twee jaar hield ik het met hem uit en besloot de deur voor hem te sluiten. Al een lange tijd ben ik single en voel weer de behoefte om met een man een relatie te beginnen, een relaxte die gebaseerd is op liefde en vertrouwen.