Ik dacht dat mijn droom was uitgekomen maar dat mocht niet zo zijn. Hoop dat er nu wel iemand in mijn leven komt die die droom kan waarmaken en me elke dag op een heerlijke manier weet te verwennen zonder dat het saai en eentonig wordt.
Sta zeer goed in het leven en mag eigenlijk niet klagen. En ik ben ook geen klaagvrouwtje maar het single zijn breekt mij gewoon op. Ik mis gewoon een leuk gesprek, een arm om mij heen en ook zeker wel de intimiteit.
Een relatie is niet direct wat ik zoek, eerst even mailen, kletsen, daten en daarna zien we wel verder. Ben niet vies van lekker zoenen en seksen op een 1e date, maar je moet me wel wat te bieden hebben.