Hopend hier een man te vinden die het ook erg leuk vind om de natuur in te trekken, elkaar door de dag heen lekker heet te maken zodat zodra we thuis komen de kleren heel snel uit gaan.
Sinds mijn scheiding voel ik mij als herboren, eindelijk kan ik weer doen en laten wat ik zelf wil. Wat ik wil is leuke avonturen beleven, niet in mijn eentje, ik hoop daarvoor iemand te vinden. Zal wel eerlijk zijn, ik ben ook een huismus, van gezellige avonden thuis kan ik ook blij worden.
Het uiterlijk is voor mij totaal niet belangrijk, het gaat er bij mij om te ik gelijk goed gevoel bij jou heb. Ik ben op zoek naar een gezellige en leuke man, iemand met een lief karakter waar mee ik alles mee kan delen.