Ik ben iemand die heel open van geest is en nog heel wat aankan maar helaas ben ik alleen. Het zou fijn zijn mijn ruime gedachten met een leuke man te kunnen delen.
Het zou je maar gebeuren, je man vind je te oud en wil van je scheiden. Nou mij is het gebeurt. Tja daar sta je dan buiten en alleen. Maar ik heb het leven weer opgepakt en nu zoekende naar een maatje die mij niet te oud vind.
ben al een behoorlijke tijd alleen nu, de kinderen zijn uit huis en heb al jaren geen passie en liefde meer gekend. Heb erg veel ellende meegemaakt waardoor ik niet in liefde meer geloof of er in ieder geval op dit moment niet aan toe ben.