Ik heb geen zin om hier veel over mijn eigen te gaan vertellen, het enigste dat ik hier wel wil zeggen dat ik op zoek ben naar seks met verschillende mannen en ben dus niet op zoek naar een relatie sorry.
Ik heb een hele leuke baan, leuke vrienden, leuke collega's, leuke buren en vriendelijke mensen om me heen. Eigenlijk kan ik wel zeggen dat ik mijn leven goed op de rit heb. Ik ga graag op vakantie naar de zon of lekker skiën in de sneeuw, maar zeg nu even eerlijk dat is toch leuker met een fijn persoon aan je zijde.
Na mijn scheiding heb ik me voorgenomen om nooit nog een nieuwe partner te willen! Ik ben ondertussen het alleen zijn grondig beu en hoop hier een maatje te vinden om samen een beetje van elkaar en van het leven te genieten.
Ik ben niet echt op zoek naar een nieuwe relatie maar ik sluit natuurlijk niets uit!