Ik ben er niet op uit om een eenmalig contact aan te gaan met een leuke man. Ik zoek de ware, de liefde van mijn leven en met hem wil ik een heel mooie toekomst tegemoet gaan.
De scheiding was een drama, maar goed dat we geen kinderen hebben want die zouden er een trauma van oplopen. Gelukkig is alles al een tijde achter de rug en kan ik me weer storten op de man die me leuk vind.
Zo platvloers als sommigen het hier zeggen, zal ik niet doen. Maar het is eigenlijk wel gewoon waar ik zin in heb. Ik zou meteen wel kunnen, al vind ik het reuzespannend. Zullen we gewoon eens gek doen?