Ik ben niet opzoek naar een man die me een nachtje wil verwennen, wel naar de man die met mij een langdurige relatie wil aangaan. Ik ben een sportieve en spontane vrouw die niet alleen wil blijven.
De scheiding deed me veel verdriet, ik zag het dan ook niet aankomen dat een scheiding op handen was en mijn ex een ander had. Ik ben blij dat de kinderen de deur uit zijn en hoop dat ik zo tijd genoeg heb om een nieuwe man te leren kennen.
Ik rook en drink, hou niet van uitgaan en drukke ruimtes, liever hou ik het rustig en prive. Mijn man vond dit niet leuk en heeft me laten zitten met 2 kinderen. Graag zou ik nu iemand vinden die voor mij gaat en mijn kids.
Hier ben ik dan, hopen dat er nog leuke mannen over zijn hihi. Ik hou er van om eens een andere rol aan te nemen, een agente, verpleegster noem het maar op, zou ik het pakje dan ook uit de kast gaan halen?