ik ben een beetje gezet , en ben op zoek naar een gezellige man, uiterlijk is onbelangrijk leeftijd ook, vind het belangrijker dat je mij waardeert zoals ik ben, en dat mag je van mij ook verwachten.
Als 40 plusser zie ik er nog beeldig uit, vind ik zelf, hoop dat jij dat ook denkt en niet om me heen kunt om me te leren kennen. Samen een avondje uit om elkaar beter te leren kennen lijkt me leuk.
Hou wel van een uitdaging, liefst wel met een leuke spontane man die niet vies is van nieuwe dingen uitproberen. Ook zoek ik iemand die niet te ver van mij vandaan woont.
Een paar dagdelen per week ben ik thuis en heb dan alle tijd om me te storten op een nieuwe liefde. Laat me weten of jij daarvoor in aanmerking wil komen en stuur me een uiterst romantisch berichtje.