Na mijn scheiding had ik echt tijd voor mijzelf nodig. En die heb ik ook zeker genomen maar ik denk dat ik mij nu maar weer in het dating leven moet gaan gooien. Iedereen verdiend het toch om een maatje te vinden.
Ik zoek een solide man, een man die een stootje kan hebben. Mijn leven is niet over rozen gegaan en heb het nodige meegemaakt, Ik hoop dat je me leuk vind en wel ziet zitten als partner.
Ik ben niet opzoek naar een man die me een nachtje wil verwennen, wel naar de man die met mij een langdurige relatie wil aangaan. Ik ben een sportieve en spontane vrouw die niet alleen wil blijven.
De kinderen worden ouder en zelfstandiger dus ik krijg steeds meer vrije tijd. En het klinkt gek want ik dacht dat ik er heel blij mee zou zijn maar ik verveel mij soms gewoon. Dus wie wil er met mij een avontuur starten?
Het lijkt net of ik in een midlifecrisis zit, ik voel mij steeds meer naar beneden zakken. Ik weet precies waar dit door komt, ik mis een lieve man aan mijn zijde.