De zon is weer aan het schijnen in mijn leven en dat kon ik ook echt wel gebruiken moet ik zeggen. Maar altijd alleen te genieten staat mij steeds vaker tegen. Wie wil er met mij een groot avontuur aan gaan.
Te lang alleen dat het nu echt gaat kriebelen tussen de benen. Graag word ik verwend door een man die de weg weet te vinden bij een vrouw. En die heel lang wil spelen.
In het uitgaansleven kom ik enkel als mijn vriendin meegaat. Alleen zie ik dat niet zitten en de kans dat ik een leuke man tegenkom is dan ook uitermate klein. Hier hoop ik op meer succes!