Momenteel zit ik in een open relatie wat me heel goed bevalt. Nu kan ik zonder stiekem gedoe eens daten met een lekkere man en me niet schuldig te voelen.
Ik ben een jonge gescheiden moeder met de zorg van 2 kinderen die ook wel naar hun vader gaan. Over mijn ex zeg ik niks omdat ik er redelijk mee door een deur kan. Als mijn kinderen weg zijn zet ik de bloemetjes buiten maar nu kom ik nog alleen thuis en dat wil ik graag veranderen.
Na een aantal rotjaren tijdens mijn huwelijk en een al even vervelende scheiding kan ik eindelijk aan mezelf gaan denken! Mijn nieuwe motto is, eerst genieten, daarna de rest, alleen lukt me dat niet in mijn eentje! Wie o wie?