Laatst zag ik een reclame op de televisie, over nieuwe kansen nemen in het leven. Ik ben van mezelf wat verlegen, maar ik hoop dat online contact me beter af gaat en me de kans geeft echt iets leuks met iemand om te bouwen.
Doordat ik niet al teveel tijd heb om op zoek te gaan naar een man, probeer ik het toch eens via deze weg. Ik ben spontaan, lief, betrouwbaar, heb een goede vaste baan, eigen woning, geen kids. Toe aan een man in mijn leven.
Ik kan wel stellen dat ik niet helemaal ben zoals andere dames van mijn leeftijd, ik wil altijd net wat anders, net even wat meer.. Ben jij wat ik zoek?