Al over de veertig, maar nog een lekker ding hoor. Het huwelijk heeft me geen gelukkig mens gemaakt, dus dat doe ik maar niet meer. Neemt niet weg dat ijk nog wel kan genieten van een lekkere vrijpartij met een mooie man. Zullen we?
Echt veel wensen heb ik niet maar ik wil er wel een gezellige tijd van maken met elkaar en ik ben niet op zoek naar een eendagsvlieg maar iemand om vaker iets meet te gaan doen. Uiterlijk is niet het belangrijkste, een goed karakter wel.
Sinds kort gescheiden en wil graag een nieuwe liefde, wel iemand die mij op seks gebied kan bij houden want daar is mijn huwelijk dus ook op stuk gelopen.