Het zou je maar gebeuren, je man vind je te oud en wil van je scheiden. Nou mij is het gebeurt. Tja daar sta je dan buiten en alleen. Maar ik heb het leven weer opgepakt en nu zoekende naar een maatje die mij niet te oud vind.
Wat zou ik graag weer eens echt willen trillen van genot, ik weet niet meer hoe dat voelt, zo lang is het al geleden. Ik ben veel avonden vrij dus van mij mag je snel komen.
Ik, jij Wij? Misschien kan dat zomaar zijn als er een klik is. Het begint met een gesprek en dan zien we verder..Ik ben gezellig en ongebonden. Ik hou van humor. Hopelijk ben ik die gene die jij zoekt!