Als je net als ik ook al een tijdje niemand in je bed hebt gehad en daar erg naar uitkijkt dan moeten we een keer afspreken, tenminste als je leuke en aardig bent en er heel erg sexy uitziet.
Ja ik geloof in sprookjes, in prinsessen en prinsen op het witte paard. Ik ben een ongelofelijke romanticus en hou dus van kaarsjes, zachte muziek, wijntje en een haardvuur. Ondanks mijn misgelopen huwelijk hoop ik op een dag echt wel mijn droomprins te vinden en er samen mee oud en gelukkig te worden.
Heel eerlijk zal ik zijn, trouwen wil ik niet meer, 1x is voor mij genoeg geweest. Wat ik voor ogen heb is een lat relatie, zo houd ieder toch zijn eigen vrijheid.
Waar ik fan van ben is om zwoele, romantische avonden door te brengen met de man die mij zijn liefde verklaart. Helaas heb ik die man nog niet gevonden ne hoop hem snel te leren kennen.