Zo platvloers als sommigen het hier zeggen, zal ik niet doen. Maar het is eigenlijk wel gewoon waar ik zin in heb. Ik zou meteen wel kunnen, al vind ik het reuzespannend. Zullen we gewoon eens gek doen?
Hoi hoi, Ik ben pas verhuisd en ken maar weinig mensen in deze omgeving. Soms voel ik me weleens alleen. Ik zoek iemand waarmee ik een goed gesprek mee kan voeren maar ook de intieme dingen kan delen. Ik bedoel dus eigenlijk friends with benefits.
Een stress bestendige man is die ik zoek, niet iemand die bij het minst geringste op zijn tenen is getrapt en het een en ander kan hebben. Samen met jou wil ik een mooi bestaan opbouwen en een leuk leven hebben met elkaar.