Ik zal niet moeilijk doen en er niet omheen draaien. Ik zoek gewoon een man waar ik stiekem mee kan afspreken. Dit omdat ik vind dat ik binnen mijn relatie wat mis.
Hoe noemen ze dat, een eenvoudige vrouw? Dat ben ik. Ik leef zonder man, maar met twee kinderen. Ik neem met weinig genoegen, ben snel tevreden. Ik zou wel een leuke man willen, die ook 'eenvoudig' is, zodat we samen een beetje kunnen genieten.
Gescheiden ben ik een aantal jaar geleden maar misschien heeft dat mij wel de ogen geopend. Liefde is misschien niet voor eeuwig maar daarom mag je er toch wel naar verlangen?