De zon is weer aan het schijnen in mijn leven en dat kon ik ook echt wel gebruiken moet ik zeggen. Maar altijd alleen te genieten staat mij steeds vaker tegen. Wie wil er met mij een groot avontuur aan gaan.
Hallo jij..Ik ben gescheiden. Ik zou bijna zeggen"gelukkig". Natuurlijk ben ik niet gelukkig, maar wel blij dat ik van hem af ben. Ik zoek een romantische minnaar!!!
Eerlijk, betrouwbare man gezocht voor een date en wellicht meerdere. Ik laat me graag mee uiteten nemen naar een gezellig restaurant en daarna samen naar huis of niet.. Ik vind het echt spannend en weet niet zo goed wat ik hier over mezelf kan schrijven, je mag het me vragen!
Mij gedragen naar mijn leeftijd heb ik geen zin in, ik voel mij veel te jong van geest. Ik ben een type dat alles uit het leven wil halen, enige is dat ik dit niet meer in mijn eentje wil doen. Ben je een reiziger, sta je open voor uitdagingen, dan ben jij de man die ik nodig heb.