De zon is weer aan het schijnen in mijn leven en dat kon ik ook echt wel gebruiken moet ik zeggen. Maar altijd alleen te genieten staat mij steeds vaker tegen. Wie wil er met mij een groot avontuur aan gaan.
Hoe noemen ze dat, een eenvoudige vrouw? Dat ben ik. Ik leef zonder man, maar met twee kinderen. Ik neem met weinig genoegen, ben snel tevreden. Ik zou wel een leuke man willen, die ook 'eenvoudig' is, zodat we samen een beetje kunnen genieten.
Gescheiden ben ik een aantal jaar geleden maar misschien heeft dat mij wel de ogen geopend. Liefde is misschien niet voor eeuwig maar daarom mag je er toch wel naar verlangen?