De zon is weer aan het schijnen in mijn leven en dat kon ik ook echt wel gebruiken moet ik zeggen. Maar altijd alleen te genieten staat mij steeds vaker tegen. Wie wil er met mij een groot avontuur aan gaan.
Hier ben ik dan, hopen dat er nog leuke mannen over zijn hihi. Ik hou er van om eens een andere rol aan te nemen, een agente, verpleegster noem het maar op, zou ik het pakje dan ook uit de kast gaan halen?
In het verleden heb ik nogal wat slechte ervaringen gehad. Zowel met mijn ex man als de mannen die ik daarna gedate heb. Vandaar dat ik nu een beetje voorzichtig ben geworden en mijn geluk eens online ga beproeven. Dan kunnen we elkaar leren kennen en dan besluiten of we elkaar in het echt gaan zien. Vind jij dat ook een goede manier, dan hoor ik heel graag en heel snel van je!