De zon is weer aan het schijnen in mijn leven en dat kon ik ook echt wel gebruiken moet ik zeggen. Maar altijd alleen te genieten staat mij steeds vaker tegen. Wie wil er met mij een groot avontuur aan gaan.
In het verleden heb ik nogal wat slechte ervaringen gehad. Zowel met mijn ex man als de mannen die ik daarna gedate heb. Vandaar dat ik nu een beetje voorzichtig ben geworden en mijn geluk eens online ga beproeven. Dan kunnen we elkaar leren kennen en dan besluiten of we elkaar in het echt gaan zien. Vind jij dat ook een goede manier, dan hoor ik heel graag en heel snel van je!
Lady in red, wat een geweldig nummer is het ook. Maar dat heeft misschien ook wel te maken met het feit dat ik graag iets roods draag. En niet enkel wat zichtbaar is.
Het leven is mooi, sinds mijn scheiding ben ik erachter wat ik eigenlijk in mijn mars heb. Jong getrouwd, dom en naief. Maar goed, op dit moment sta ik weer open voor een ondernemende, zorgzame man. Iemand die de waarderen en normen wel kan waarderen. Zelf ben ik zorgzaam, ondernemend en positief ingesteld.
Je weet wat ze zeggen over donkere vrouwen, once u get black u never go back;) Heb nog nooit een blanke man gedate en het lijkt me wel is spannend dit te doen.