Wat ben ik blij dat ik mijn leven weer op de rit heb, zo heeft wel echt lang geduurd voordat ik weer zin in het leven had. Maar nu het er weer is wil ik er ook optimaal van genieten.
Lang niet alles verloopt vlekkeloos in mijn leven, met name de scheiding deed me veel verdriet. een vechtscheiding is het geworden en ben blij dat dat achter de rug is. Kinderen heb ik gelukkig niet want die zouden daar de dupe van zijn geworden. Wil een man leren kennen die niet egocentrisch is alleen maar oog heeft voor zijn carrière.
Alleen is maar alleen, tenminste ik vind het prima om single te zijn, maar voor bepaalde hete dingen moet je toch echt met twee zijn. Wie zit in hetzelfde schuitje als mij?
Wat ben ik blij dat ik mijn leven weer op de rit heb, zo heeft wel echt lang geduurd voordat ik weer zin in het leven had. Maar nu het er weer is wil ik er ook optimaal van genieten.
Ik geniet nog elke dag met volle overgave van het leven. Maar iets is toch een beetje ingekakt. Want niets is zo lekker als kunnen spelen met een lekkere paal.