Wat ben ik blij dat ik mijn leven weer op de rit heb, zo heeft wel echt lang geduurd voordat ik weer zin in het leven had. Maar nu het er weer is wil ik er ook optimaal van genieten.
Als je net als ik al een tijdje opzoek bent naar de ware liefde dan zou het maar zo kunnen zijn dat ik dat ben. Ik hoop het wel want dat maakt de keuze in al de reacties die ik hoop te krijgen een stuk makkelijker.
Ik ben een leuke, gezellige, sportieve vrouw. Ik hou van wintersport, zonvakanties en winkelen. Daarnaast heb ik een pittig karakter en een leven met mij zal dan ook nooit saai zijn;) Ik ben open, spontaan en zorgzaam....
Mag het een fotootje meer, ik hoor het je denken. Maar sommige dingen moet je niet zien op een foto toch haha. Wat ik hier zoek een leuke man die ook zich zelf graag laat zien.
Ik denk dat jij optimaal zal genieten van mijn heerlijke rondingen, je mag er bijna alles mee doen waar je zin in hebt. Verwacht wel van jou dat je mij ook laat genieten en hopelijk niet één keer.
Sinds enkele jaren woon ik in Nederland en ik kom oorspronkelijk uit Griekenland. Ik heb toen besloten de stap te nemen om te emigreren want een normaal leven is daar erg moeilijk op te bouwen. Gelukkig heb ik het heel erg naar mijn zin hier en heb mijn leven netjes op de rails. Het enige wat mij nog ontbreekt is een leuke man om mee samen te zijn.