Van het leven moet je 100% genieten en dat doe ik dan ook. Ik kan niet zeggen dat ik mij verveel maar een maatje aan mijn zijde zal zeker niet verkeerd zijn.
Humor speelt een grote rol in mijn leven. Want waar ben je zonder humor? Je moet kunnen lachen, anders is er toch niets aan? Trouwens, tijdens mijn getrouwde leven heb ik genoeg somberheid gehad, dus daar heb ik voorgoed afscheid van genomen.
Mijn ex wil me niet meer, die ging er vandoor met een jonger exemplaar. Maar hier zal ik toch wel een man kunnen vinden die mij wel wil? Zo lelijk ben ik toch niet?
Zo een leuke en attente vrouw al sik laat toch niemand aan haar lot over? Ik voel me alleen en verlaten een leuke man kan mijn leven beduidend fijner maken. Wil genieten van he leven en het liefst met jou.
Wil weer eens voelen aan een strak lichaam, verleiden wil ik je om mij alle hoeken van de slaapkamer te laten zien en kan je verzekeren dat je het bij mij erg naar je zin gaat hebben.