Wij zijn een leuk stelletje en we zijn hier samen op zoek naar een ander stel of een man/vrouw voor eventueel een triootje. We hebben die fantasie samen al heel lang en we zijn ook allebei bisexueel.
Hoi, ik ben tot mijn grote geluk gescheiden! Maar na een tijd begon ik toch iets te missen. Ik hoop mijn soulmate te vinden maar een goede vriend sla ik nooit af!
Zijn die jongens er überhaupt nog die eerst willen kennismaken? Ik heb een man gehad en kreeg genoeg kansen om vreemd te gaan. Ik werk als als kassière en zie de stoute blikken van mannen als ik een kort rokje aan heb.