Ik wil het gewoon op mij af laten komen en wat er dan gebeurt merk ik vanzelf wel, wie weet een relatie zo niet dan eens af en toe afspreken om misschien wel spannende tijden te beleven.
Ik zoek een man die gewoon nuchter in het leven staat waar ik het overal mee kan over kan hebben en ook gewoon grijs kan zien en niet alleen zwart en wit.
Ik heb een leuk huis, een mooie baan, een goed stel hersens. Maar het lukt mij maar niet om een leuke man te vinden. Helaas zijn ze niet te koop bij Bol, dus ik waag hier maar een poging.