Het zou toch echt wel enorm fijn zijn, wanneer een man echt voor mij zou gaan en ik er niet na een jaren lange relatie achter hoef te komen, dat ik er een van velen was.
Laatst zag ik een reclame op de televisie, over nieuwe kansen nemen in het leven. Ik ben van mezelf wat verlegen, maar ik hoop dat online contact me beter af gaat en me de kans geeft echt iets leuks met iemand om te bouwen.