Al jaren loop ik met een wens rond en dat is om eindelijk weer eens lief te hebben. Ik heb zoveel te geven, maar iedere keer stoot ik weer mijn neus. Is er dan werkelijk geen man te vinden die vol voor de liefde wil gaan?
Mijn ex vond het gras bij de buren groener, nou ja in ieder geval de buurvrouw, Maar goed genoeg over die ... ik ben op zoek naar een betrouwbare man die samen met mij een relatie wil op bouwen
Als jij ook toe bent om te gaan genieten van het leven na een zware periode dan hebben we dezelfde intentie. De scheiding was zwaar en aan een weekje ontspanning in gezelschap van een leuke man ben ik wel toe.