Je uiterlijk is niet waar ik op wil vallen. Het gaat mij voornamelijk om wat er in jou zit, lief, teder en in voor humor. Veel meer vraag ik niet, iets zegt in mij dat diegene hier maar zo eens kan zitten.
Wie ik ben? Ja dat vertel ik je liever gewoon recht in je gezicht, want dat is nogal een lang verhaal. Maar wat ik zoek dat zou jij weleens kunnen zijn! Geen vluggertjes ofzo maar wel echt iets serieus, als je gebonden bent hoef je absoluut niet te reageren!
Ben nog al onzeker geworden na wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen jaren. Ik weet het als je naar mijn foto's kijkt lijkt het niet zo maar diep van binnen ben ik vaak onzeker. Dus ik zoek een leuk persoon die eens iets wil ondernemen.