Als jij denkt een relatie met me aan te kunnen dan moet je wel een man zijn die stevig in zijn schoenen staat. Een beetje wispelturig kan ik wel zijn maar ook heel erg lief voor de man die bij me past.
Je weet wat ze zeggen over donkere vrouwen, once u get black u never go back;) Heb nog nooit een blanke man gedate en het lijkt me wel is spannend dit te doen.
Ik hoop wel dat de man die me leuk vind en ik met hem een klik heb dat hij niet zo jaloers is als mijn ex. Dat deed bij mijn ex de deur dicht, elke keer ruzie als ik een keer uitging met een vriendin hing me de keel uit.