Als jij denkt een relatie met me aan te kunnen dan moet je wel een man zijn die stevig in zijn schoenen staat. Een beetje wispelturig kan ik wel zijn maar ook heel erg lief voor de man die bij me past.
Je ziet het op mijn foto's ik ben nog net zo uitbundig als een aantal jaar geleden en dat zou ik ook altijd blijven. Want het maakt mij als persoon een open en vooral eerlijk mens. En zo een persoon zou ik ook graag naast mij willen hebben in het levne.
Hey hallo, ik ben Astrid een leuke vlotte,pittige, eerlijke dame. Ik ben op zoek naar een leuke man voor romantiek en meer. Ben jij die leuke man van rond de 40 ? Dan hoor ik snel van je xxx