Wat zou het leuk zijn een echte prins tegen te komen. Die niet perse op het witte paard zit maar op een stalen ros of zo. Een beetje stoer, beetje van deze tijd. Ik ben de prinses van deze tijd en wacht op de verlossende kus.
Welke eerlijke, gevoelige man wil mijn partner worden? Ik ben al een tijdje zoekende naar de man die de ware voor me is en nog steeds heb ik die niet gevonden. Ik hoop hier meer succes te behalen in mijn zoektocht naar de man die ik verdien.
Ik ben misschien niet zo dun als al die foto modellen. Maar ik ben een tijger tussen de lakens. Ik kan veel hebben en vind het heerlijk de man te verwennen.
Sinds de scheiding, inmiddels al weer drie jaar geleden heb ik geen andere man meer gehad. Gelukkig waren er geen kinderen in het spel en verliep de scheiding redelijk soepel. Een kinderwens heb ik nog steeds en hoop dat de man die me leuk vind dat ook heeft.