Kan wel zeggen dat ik een levensgenieter ben, vind het heerlijk om mijn vrije tijd aan zee door te brengen. Nog fijner is het omdat met jou te doen, de man die ik lief heb en die mij zijn liefde verklaard.
Het geloof is de liefde is nog niet verdwenen, ook niet na een heel nare en vervelende scheiding. Hoop snel een lieve man te leren kennen die met mij een relatie wil aangaan.
Zonder een man in mijn leven kan ik niet eb hoop er dan ook snel één te vinden. Ik ben benieuwd wie zich hier aanbied en met wie ik verder kan gaan in het leven.