Ik wil meer vastigheid. Ik wil meer samen, eigenlijk bijna alles samen. Ik voel me alleen terwijl ik een relatie heb. Ik kom niet volledig tot mijn recht. Ik heb zoveel te bieden, maar word niet gezien. Zie jij het wel?
Het geloof is de liefde is nog niet verdwenen, ook niet na een heel nare en vervelende scheiding. Hoop snel een lieve man te leren kennen die met mij een relatie wil aangaan.
Mijn vrienden noemen mijn prettig gestoord en ik geloof dat ik dat ook wel ben. Maar wat ze niet weten is dat ik een beest in bed ben en dat mag jij zeker gaan ontdekken. Ik vind niet gauw iets gek, zoek dit ook in een man terug.