Ik wil meer vastigheid. Ik wil meer samen, eigenlijk bijna alles samen. Ik voel me alleen terwijl ik een relatie heb. Ik kom niet volledig tot mijn recht. Ik heb zoveel te bieden, maar word niet gezien. Zie jij het wel?
Sinds een korte tijd gescheiden maar ik kan zo slecht tegen alleen zijn, en geen seks hebben dat ik niet weet waar ik het zoeken moet. Ik ben geen type die uitgaat dis ik waag mij kans hier.
Jong en toch al gescheiden, mijn wereld klapte in een keer in elkaar. Maar goed ik ben er bovenop gekomen en bewandel nu mijn weg alleen. Maar dat wordt best wel saai.
Altijd blij en hou van lachen in het leven, lekkere avonturen ben ik niet vies van. Een beetje ondeugend zijn wij allemaal wel eens, dus laten we dat met elkaar een keertje doen. Eens bekijken hoe dat uit gaat pakken.