Ik ben een lieve, zorgzame jonge dame die het alleen zijn zat is. Ik houd erg van gezelligheid. Ga er graag op uit, maar een weekendje thuis zitten vind ik ook heerlijk.
Ik hou van het leven en geniet ervan. Alle positieve dingen die jij eruit haalt, krijg je terug! Ik probeer elke dag op te staan met een lach op m'n gezicht, want lachen is een groot onderdeel van mijn leven. Humor geeft het leven kleur en verbindt mensen met elkaar. Met deze instelling kan ik het leven aan..
Een stevige vrijpartij is waar ik erg naar uitkijk, hoop dan ook snel een lekkere vent te vinden die mijn goddelijke lichaam een keer wil verwennen. Hoop snel een reactie te krijgen en met jou een nachtje door te brengen.
Soms kan ik wat bruut uit mijn woorden komen maar het is zeker niet zo dat ik het negatief bedoel. Ik ben inmiddels vijf jaar gescheiden en zou het erg fijn vinden om een man te leren kennen die meer dan een vriend voor me is.
Ik heb een goede baan en een leuke huisje en een hechte vriendenkring, mijn leven is bijna compleet, maar dat ene ontbreekt nog in mijn leven, en dat is een leuke man waarmee ik het kan delen. Want als ik s avonds thuis ben zou ik wel graag tegen een lekkere man op willen kruipen en samen ontspannen op de bank willen zitten.
Ik, jij Wij? Misschien kan dat zomaar zijn als er een klik is. Het begint met een gesprek en dan zien we verder..Ik ben gezellig en ongebonden. Ik hou van humor. Hopelijk ben ik die gene die jij zoekt!