Het zou je maar gebeuren, je man vind je te oud en wil van je scheiden. Nou mij is het gebeurt. Tja daar sta je dan buiten en alleen. Maar ik heb het leven weer opgepakt en nu zoekende naar een maatje die mij niet te oud vind.
Soms denk ik wel eens was ik maar later geboren. Als ik nu kijk wat er allemaal mogelijk is en onder normaal wordt verstaan dan had ik het veel makkelijke en misschien wel leuker als vroeger.
Ze zeggen wel eens als je eenmaal een donkere vrouw hebt gehad dan wil je nooit meer een ander. Nou ik kan je zeggen als je mij hebt gehad dan wil je zeker geen ander meer.