ik ben een gewone vrouw zonder kapsones. kan soms wat verlegen zijn ( moet de kat ff uit de boom kijken).soms wat onzeker. ben een rustig persoon maar kan ook echt wel uit de band springen. en volgens anderen ben ik een lief en aardig mens .
Echt veel wensen heb ik niet maar ik wil er wel een gezellige tijd van maken met elkaar en ik ben niet op zoek naar een eendagsvlieg maar iemand om vaker iets meet te gaan doen. Uiterlijk is niet het belangrijkste, een goed karakter wel.