Ik ben het alleen zijn helemaal zat. Iedereen om mij heen settelt, krijgt kinderen en wie weet wat nog meer. Ik hoop een leuke, eerlijke man te vinden die mij wilt leren kennen, verzorgen maar ook graag verzorgd word.
Als jij ook toe bent om te gaan genieten van het leven na een zware periode dan hebben we dezelfde intentie. De scheiding was zwaar en aan een weekje ontspanning in gezelschap van een leuke man ben ik wel toe.
Al over de veertig, maar nog een lekker ding hoor. Het huwelijk heeft me geen gelukkig mens gemaakt, dus dat doe ik maar niet meer. Neemt niet weg dat ijk nog wel kan genieten van een lekkere vrijpartij met een mooie man. Zullen we?
Uitgaan en een filmpje kijken dan ben ik in mijn nopjes :D Toch altijd alleen kijken gaat snel vervelen, dus schuif jij binnenkort bij mij aan op de bank?
Zoekt gezellige en nette man om een fijne relatie mee aan te gaan. Ben een lange tijd gescheiden en wil eerst kijken of ik een serieuze nette man kan aantreffen.
Iemand die wel van aanpakken weet, heb het niet zo op softies maar val op stoere dominante mannen, iemand die me de baas kan en waar ik niet overheen loop