Echt veel wensen heb ik niet maar ik wil er wel een gezellige tijd van maken met elkaar en ik ben niet op zoek naar een eendagsvlieg maar iemand om vaker iets meet te gaan doen. Uiterlijk is niet het belangrijkste, een goed karakter wel.
Een beetje aandacht is wat ik heerlijk vind om te hebben. Helaas heb ik dat niet meer, mijn ex man vond een jongere vrouw veel leuker. Wie weet vind ik hier de man die met mij een klik heeft.
Mijn ex vond het gras bij de buren groener, nou ja in ieder geval de buurvrouw, Maar goed genoeg over die ... ik ben op zoek naar een betrouwbare man die samen met mij een relatie wil op bouwen