een echte levensgenieter zo kan ik mezelf het beste omschrijven. Een lekker etentje, op stap gaan of gewoon genieten van een lekker glaasje. Het liefste zou ik dan ook een man leren kennen die zich een beetje in mij terug vind.
Ik hoop dat ik er een beetje aantrekkelijk voor je uitzie, de kans dat er dan iemand reageert is dan een stuk groter. Inmiddels ben ik drie jaar gescheiden en naarstig opzoek naar de man die ook een nieuwe partner zoekt.
Hoe vind je dat ik er uit zie? Hoe oud zou je me schatten als je me tegen zou komen? Ik voel me nog heel jong, ik ben benieuwd of anderen mij ook zo zien. En vooral, of je me nog zou doen. Ik jou wel hoor! Ongeacht hoe oud je bent!